Het jaar 2012

Het was het jaar waarin we goud wonnen op het EK rolstoelhockey.

Het was het jaar waarin mijn onderneming zich met mooie stappen verder ontwikkelde. 

Het was het jaar waarin ik mezelf op alle fronten overtrof.

Het was het jaar waarin ik mijn politieke debuut als fractielid in Nijmegen maakte.

Het was het jaar waarin ik campagneleider -en assistent mocht zijn van Linda Voortman.

Het was het jaar waarin ik mijn dierbare opa verloor.

Het was het jaar waarin binnen drie maanden zes mensen overleden.

Het was het jaar waarin ik zocht naar zingeving.

Het was het jaar waarin vriendschappen hechter werden.

“Sometimes you have to travel a long way to find what is near”

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

2 reacties op Het jaar 2012

  1. Bibi Passchier zegt:

    mooi…. xxx Bibi

  2. hansdeloper zegt:

    Mooie woorden over een bewogen jaar met vele gebeurtenissen.

    groet Hans

Geef een reactie

